Gündem
ÖSYM’den engelli adaylara müjde
Mahmut Özer, 14 ilde yürüttükleri sınav merkezi uygulamasını 2018’den itibaren yaygınlaştırmayı ve tüm illerde sunmayı hedeflediklerini bildirdi.
ANKARA Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Merkezi (ÖSYM) Başkanı Prof. Dr. Mahmut Özer, engeli, sağlık sorunu ve özel durumu bulunan adaylara yönelik 14 ilde yürüttükleri sınav merkezi uygulamasını 2018’den itibaren yaygınlaştırmayı ve yıl sonu itibarıyla bu hizmeti tüm illerde sunmayı hedeflediklerini bildirdi.
Özer, “Kullandıkları aparatlar nedeniyle özel salon oluşturmamız gereken adaylarımız, yaşadıkları illerde oluşturacağımız sınav salonları vasıtasıyla hizmetlerimizden kolaylıkla yararlanabilecek” dedi.