AKİT MENÜ

Gündem

ÖSYM’den engelli adaylara müjde

Mahmut Özer, 14 ilde yürüttükleri sınav merkezi uygulamasını 2018’den itibaren yaygınlaştırmayı ve tüm illerde sunmayı hedeflediklerini bildirdi.

ANKARA Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Merkezi (ÖSYM) Başkanı Prof. Dr. Mahmut Özer, engeli, sağlık sorunu ve özel durumu bulunan adaylara yönelik 14 ilde yürüttükleri sınav merkezi uygulamasını 2018’den itibaren yaygınlaştırmayı ve yıl sonu itibarıyla bu hizmeti tüm illerde sunmayı hedeflediklerini bildirdi.

Özer, “Kullandıkları aparatlar nedeniyle özel salon oluşturmamız gereken adaylarımız, yaşadıkları illerde oluşturacağımız sınav salonları vasıtasıyla hizmetlerimizden kolaylıkla yararlanabilecek” dedi.

Yorumlara Git

20 binden fazla yaralı Müslüman tedavi bekliyor!

90 milyonluk ülkeden bir tane forvet çıkmıyor! Milli takıma devşirme forvet formülü!

ABD'deki İsrail-Lübnan Görüşmelerinde İlk Gün Tamamlandı: Gözler Kritik Kararlarda

CHP'de kazan kaynıyor! Özgür Özel o tarihte yeni partisinin startını verecek

İçişleri Bakanlığı Duyurdu: CHP'li 2 Belediye Başkanı Görevden Uzaklaştırıldı