AKİT MENÜ

Gündem

İÜ’de robotik cerrahi dönemi

İstanbul Üniversitesi (İÜ) İstanbul ve Cerrahpaşa tıp fakültelerinde robotik cerrahi dönem başladı.

Güncelleme Tarihi:

İstanbul Üniversitesi (İÜ) Rektörü Prof. Dr. Mahmut Ak, Cerrahpaşa Tıp Fakültesi’nde düzenlediği basın toplantısında üniversite bünyesinde 5 hastane olduğunu, yılda 2,5 milyon hasta tedavi edildiğini anlattı.

Rektör Ak, üniversitede artık robotik cerrahinin uygulanacağını ifade ederek, 20 milyon liralık maliyeti olan cihazın İstanbul ve Cerrrahpaşa tıp fakültelerinde kullanılacağını söyledi.

Kalkınma Bakanlığı’nın destek verdiğini belirten Ak, şunları kaydetti:
Bu cihazla hem doktorlarımız yaptıkları işlerden daha fazla zevk alacak hem de buradan şifa bekleyen hastalarımız kısa sürede daha etkili bir tedavi yöntemine kavuşmuş olacaklar. Bu cihazla birçok genç kardeşimiz son teknolojiden yararlanacak, eğitimini geliştirecek ve uygulamalarını görecek.

 

Yorumlara Git

İl binasına Kılıçdaroğlu’nun fotoğrafını asıp ‘Hain’ yazdılar

Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan Meloni'ye sigara takdiri! Keşke ülkemizdekilere de bıraktırabilsem!

Rusya'dan Batı'ya müzakere şartı! Masaya akıllı insanlar oturursa uzlaşmaya hazırız!

NATO’dan Meloni’yi yıkan sözler: 'İtalya'dan 500 uçak kalktı'

Bakan Tekin, İHL mezuniyet töreninde konuştu! Meslek derslerine branşlaşma müjdesi