AKİT MENÜ

Teknoloji

Nano teknolojik diş macunu: Misoka

Japon nano teknolojik diş fırçası Misoka Türkiye’de satışa sunuluyor.

Macun kullanmadan dişleri fırçalamaya imkan tanıyan ürünle ilk etapta 1 milyon müşteriye ulaşmak hedefleniyor.Misoka, eczanelerde, misoka.com.tr’de ve Multi Brand mağazalarda satışta. Nano teknolojgik diş fırçasına 250 bin dolarlık yatırım yapan Gazeteci İlkin Kavukcu ve Diş Hekimi Emek Külür, ürünle gıda marketlerinde de yer almayı hedeflediklerini ifade etti.

HEDEF KİTLE ÇOCUKLAR

Misoka’nın hijyenik olduğunu kaydeden Külür, “Bu buluş bilinçsiz diş macunu kullanımı nedeniyle özellikle çocukların ve elbette herkesin fazla florüre maruz kalmasını engelleyen, ağız hijyenini daha güvenli, daha pratik ve daha sağlıklı bir yöntemle sunan önemli bir buluş” dedi.

 


Yorumlara Git

Resmen yürürlüğe girdi! Madde madde yeni vergi düzenlemesi

İstanbul ve Marmara’da yılbaşı sürprizi! Uzmanı kar yağışı için tarih verdi

Bülent Arınç da topa girdi: Utanarak izledim! Belli ki birileri süreci sabote etmek istiyor

ABD’de Siyonist Lobiler Tartışması: “Açık Mesajlar Krizin İşareti mi?” Prof. Selman Öğüt yazdı

Emperyalist Cumhuriyet’e kapak olsun! Ortaokul öğrencilerinden müthiş KAAN çalışması