AKİT MENÜ

Teknoloji

Nano teknolojik diş macunu: Misoka

Japon nano teknolojik diş fırçası Misoka Türkiye’de satışa sunuluyor.

Macun kullanmadan dişleri fırçalamaya imkan tanıyan ürünle ilk etapta 1 milyon müşteriye ulaşmak hedefleniyor.Misoka, eczanelerde, misoka.com.tr’de ve Multi Brand mağazalarda satışta. Nano teknolojgik diş fırçasına 250 bin dolarlık yatırım yapan Gazeteci İlkin Kavukcu ve Diş Hekimi Emek Külür, ürünle gıda marketlerinde de yer almayı hedeflediklerini ifade etti.

HEDEF KİTLE ÇOCUKLAR

Misoka’nın hijyenik olduğunu kaydeden Külür, “Bu buluş bilinçsiz diş macunu kullanımı nedeniyle özellikle çocukların ve elbette herkesin fazla florüre maruz kalmasını engelleyen, ağız hijyenini daha güvenli, daha pratik ve daha sağlıklı bir yöntemle sunan önemli bir buluş” dedi.

 


Yorumlara Git

Hakan Fidan’ın uyarısı Cengiz Çandar'ın kalbini kırmış! Cumhurbaşkanı Erdoğan'a şikayet etti

Hindistan'dan kirli oyun! Pakistan'a giden suyu kestiler resmen silah olarak kullanıyorlar

Avrupa’da çürüme çocuklara kadar indi! Refah ülkesi dedikleri İsveç el bombası atan çocukları konuşuyor

Ümmetin lideri cuma namazını Hz. Ali Camisi'nde kıldı

İhanete solcular bile tepkili! DSP’den Türkiye'yi şikayet eden Özgür'e yaylım ateşi