Gündem
AGD, üniversitelileri Umre’de buluşturdu
Anadolu Gençlik Derneği (AGD) Üniversite Komisyonu Ara Dönem Umre Programı düzenledi. Türkiye’nin 81 ilinden, Azerbaycan’dan, Kıbrıs ve Bosna’dan üniversite ve temsilci üniversite başkanlarıyla birlikte toplamda 124 kişinin katıldığı program 9 gün sürdü.
ÖMER FARUK ŞAHİN / ANKARA Anadolu Gençlik Derneği (AGD) Üniversite Komisyonu Ara Dönem Umre Programı düzenledi. Türkiye’nin 81 ilinden, Azerbaycan’dan, Kıbrıs ve Bosna’dan üniversite ve temsilci üniversite başkanlarıyla birlikte toplamda 124 kişinin katıldığı program 9 gün sürdü.
İlk olarak Medine’de Peygamber Efendimizin kabrini ziyaret eden kafile yeni dönem çalışmaları için duâlar etti. Dua sonrasında Saadet Partisi YİK Başkanı Oğuzhan Asiltürk, üniversite başkanlarına Peygamber Efendimizin İslâm’ı yayarken yaşadığı zorlukları anlattı.
Üniversite Başkanları ile Umre Programında birlikte olan Genel Başkan Salih Turhan ise, “Üniversite Başkanlarımızla birlikte güzel bir zaman diliminde, Peygamber Efendimizin yanı başında olmanın huzurunu ve mutluluğunu yaşıyoruz” dedi. AGD Üniversite Komisyon Başkanı Ömer Faruk Yazıcı ise “Üniversitelerde çalışmalarımızın yükünü çeken mücahit Üniversite Başkanlarımızla birlikte Ara Dönem Kampımızı Umrede icra ettik. Rabbimiz yapmış olduğumuz ziyaretleri kabul buyursun” dedi. Mekke’de vakitlerinin çoğunu Mescid-i Haram’da geçiren Üniversite Başkanları ibadetlerini yerine getirdikten sonra 9 günlük Umre Programının ardından Türkiye’ye döndü.