Gündem
Milli Görüşçü diye geleceğini çaldılar
28 Şubat sürecinde Müslümanların geleceğini karartan zorbaların keyfi uygulamaları bir bir gün ışığına çıkıyor.
SINAV SONUCUNU HİÇE SAYDILAR
Vedat Çiçek, o karanlık günlerde yaşadıklarını şöyle anlattı: “Sınavın ardından ÖSYM’den atandığıma dair belge geldi. Jandarma Bölge Komutanlığına bu belgeyle gittiğimde, bunun aynı sıra mülakata da katılmam gerektiği söylendi. Uygulamalı olarak yapılan mülakatta da 90’ın puan alarak başarılı oldum. Bunun sonrasında güvenlik soruşturmasına tabi tutuldum. Jandarmadan güvenlik soruşturması için evime geldiler. İlk olarak ‘Milli Gençlik Vakfı ile bağlantın nedir?’ diye sordular. Aile fertleriyle ilgili başörtülü olup olmadıklarına dair sorular da sorup gittiler.”
HAKKIMI HELAL ETMİYORUM
Çiçek, sonrasını şu sözlerle anlatıyor: “6 ay sonra elime ulaşan yazıda, ‘Devlet memurlarında aranan şartları taşımamanız nedeniyle atamanız mümkün görülmedi’ denildi. 18 yıldır hâlâ neden atanmadım bunu öğrenmiş değilim. Birçok kere dilekçe yazdım. Jandarma Genel Komutanlığına, Devlet Personel Başkanlığına ilgili kurumlara hiç birinden ‘sen bundan dolayı atanmadın’ diye bir bir cevap alamadım. Geleceğimizi çalanlara hakkımı helal etmiyorum. Devletime hizmet konusunda 18 yıldır ümidimi hiç kaybetmedim. Zamanı geri getiremeyiz ama bundan sonra çocuklarımız yalanlarla, darbelerle korkutulmasın.”