AKİT MENÜ

Dünya

Almanya çaresiz kaldı! ABD'den yardım istedi

Almanya'da meydana gelen siber saldırı sonrası Alman yetkililer Amerika Birleşik Devletleri'nden yardım istedi.

Reuters'ın Alman Bild Gazetesi'ne dayandırdığı bilgilere göre, Alman yetkililerin yaşanan siber saldırı sonrası NSA (Amerika Ulusal Güvenlik Ajansı)'dan yardım istedikleri ifade edildi.

Merkel'in bilgileri de çalındı

Almanya'da çok sayıda siyasetçinin bilgisayarına yapılan siber saldırıda kişisel veriler ele geçirildi. Alman hükümeti konuyla ilgili alarmda olduğunu bildirdi.

Alman Hükümeti Sözcüsü, federal hükümetin siber saldırı olayını ciddiye aldığını dile getirirken "Yüzlerce siyasetçinin kişisel bilgi ve belgeleri internete sızdırıldı" şeklinde açıklama yaptı.

Bilgileri çalınan kişiler arasında Cumhurbaşkanı Frank Walter Steinmeier ve Başbakan Angela Merkel'in de bulunduğu bildirildi.

Yorumlara Git

Trans öğretmen rezaletinde tepkiler sonuç verdi: LGBT dostu sapık da müdür de kovuldu

Yılmaz’dan, İsrail’in sözde Ermeni soykırımını tanıma girişimine tepki! Gazze'deki soykırımı örtmeye yönelik provokasyon

İşgal topraklarında konuşlanmışlardı! ABD savaş uçakları defolup gidiyor

Batı’nın homo aşkı bitmiyor! Dünya Kupası’nda da sapkınlık propagandası

Askeri iletişim kuruldu Kırmızı telefon hattı