AKİT MENÜ

Dünya

O ülkede termometreler 42 dereceye gösterdi

Avustralya'nın en büyük ikinci şehri Melbourne’de termometreler 42 dereceyi gördü.

Güncelleme Tarihi:

Avustralya’da yeni yılla birlikte hava sıcaklıklarında da ciddi artış meydana geldi. Kıtanın en büyük ikinci şehri Melbourne’de termometreler 42 dereceyi gördü. Kentin kuzey kesimlerinde ise öğle saatlerinde sıcaklık 43 derece olarak ölçüldü. 

Toplu taşımaların ücretsiz olduğu yılın en sıcak gününde helikopterle boğulma vakası ve kopek balığı taraması yapıldı. 

 

Yorumlara Git

Trans öğretmen rezaletinde tepkiler sonuç verdi: LGBT dostu sapık da müdür de kovuldu

Yılmaz’dan, İsrail’in sözde Ermeni soykırımını tanıma girişimine tepki! Gazze'deki soykırımı örtmeye yönelik provokasyon

İşgal topraklarında konuşlanmışlardı! ABD savaş uçakları defolup gidiyor

Batı’nın homo aşkı bitmiyor! Dünya Kupası’nda da sapkınlık propagandası

Askeri iletişim kuruldu Kırmızı telefon hattı