AKİT MENÜ

Dünya

İran'da 30 ton patlayıcı ele geçirildi

İran'da Devrim Muhafızları Kudüs Gücü Karargah Komutanı Muhammed Marani, ülkenin güney sınırlarında, son iki yılda yaklaşık 30 ton patlayıcı madde ele geçirdiklerini söyledi.

Devrim Muhafızları Kudüs Gücü Karargah Komutanı Muhammed Marani, İran'ın güneyinde sık sık bombalı saldırılara maruz kaldıklarını söyleyerek, bu kapsamda düzenlenen operasyonlarda son iki yılda yaklaşık 30 ton patlayıcı maddenin güvenlik güçlerince ele geçirildiğini belirtti.

İran medyasında yer alan habere göre Marani, bu patlayıcıların büyük kısmının 2017 yılında Çabahar kentine bağlı Kasr-ı Kand bölgesinde öldürülen Ensaru'l-Furkan adlı silahlı grubun lideri Celil Kanberzehi tarafından ülkeye sokulduğunu dile getirdi.

Yorumlara Git

Trans öğretmen rezaletinde tepkiler sonuç verdi: LGBT dostu sapık da müdür de kovuldu

Yılmaz’dan, İsrail’in sözde Ermeni soykırımını tanıma girişimine tepki! Gazze'deki soykırımı örtmeye yönelik provokasyon

İşgal topraklarında konuşlanmışlardı! ABD savaş uçakları defolup gidiyor

Batı’nın homo aşkı bitmiyor! Dünya Kupası’nda da sapkınlık propagandası

Askeri iletişim kuruldu Kırmızı telefon hattı