AKİT MENÜ

Spor

Süper Lig'de istifa depremi

Balıkesirspor'da Teknik Direktör Kemal Özdeş görevini bıraktığını açıkladı.

Balıkesirspor Teknik Direktörü Kemal Özdeş, Süper Lig'de bugün oynadıkları ve 1-1 biten Suat Altın İnşaat Kayseri Erciyespor maçı sonrası görevinden istifa ettiğini açıkladı.

Özdeş, maçın ardından düzenlediği basın toplantısında, görevinden ayrıldığını söyledi.

Balıkesir'de çalışmanın kendisi için çok büyük bir keyif olduğunu ifade eden Özdeş,"Ayrılıyorum görevimden. Herkese çok teşekkür ediyorum. Benim yaptığım bir kaçmak değil. Ben görevdeyken 17 maç yönettim ve hiçbir zaman 'oyuncum kötü' demedim. Taraftarlara ve yönetime teşekkür ediyorum" dedi.

Yorumlara Git

Devlet, Allah'a küfredenleri tutuklayacağına ihbar edenleri susturuyor mu?

ABD İran kıyılarını vurdu! Ateşkes resmi olarak sonlanırsa dünya için felaket olur!

Mehmet Şimşek'ten 'Erken seçim' açıklaması!

İçi tamamen LGBT'li sapıklarla dolu gemi İstanbul'a geliyor! Bu küstahlığa yetkililer suspus! İstanbul halkı çocuklarınızı koruyun!

Ateşkesi yok sayan ABD'ye sert uyarı! 'Karşılık vereceğiz'