Yerel
‘2023’te Bursa’yı Türkiye’nin en iyi sağlık kenti yapmak istiyoruz’
Bursa İl Sağlık Müdürü Özcan Akan, “Bursa, çevre illerle birlikte 5,5 milyonluk bir hinterlanda hizmet sunuyor. Amacımız 2023 yılında tüm sağlık yatırımlarımızı tamamlayarak Bursa’yı Türkiye’nin en sağlık kenti yapmak” diye konuştu.
Hasan Özan Bursa
Bursa Gönüllü Kuruluşlar Platformu (BGKP) 286’ıncı olağan toplantısını Kardeşlik ve Dayanışma Vakfı (KARDAV) ile Osmangazi Sosyal Yardım Eğitim ve Kültür Gönüllüleri Derneği (OSDER) ev sahipliğinde gerçekleştirdi. Toplantının konuğu Bursa İl Sağlık Müdürü Özcan Akan oldu.
BGKP’nin, KARDAV ve OSDER ev sahipliğinde, Salon Perla’da gerçekleştirilen 286’ıncı toplantısına Bursa İl Sağlık Müdürü Özcan Akan, Geleneksel ve Tamamlayıcı Tıp Uygulama (GETAT) Merkezi sorumlusu ve Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi Başhekim Yardımcısı Uzman Dr. Mürsel Sali’nin yanı sıra platform üyesi STK’ların temsilcileri katıldı. Bursa İl Sağlık Müdürü Özcan Akan yaptığı konuşmada, “Bursa, çevre illerle birlikte 5,5 milyonluk bir hinterlanda hizmet sunuyor. Amacımız 2023 yılında tüm sağlık yatırımlarımızı tamamlayarak Bursa’yı Türkiye’nin en sağlık kenti yapmak” diye konuştu.