AKİT MENÜ

Yerel

‘2023’te Bursa’yı Türkiye’nin en iyi sağlık kenti yapmak istiyoruz’

Bursa İl Sağlık Müdürü Özcan Akan, “Bursa, çevre illerle birlikte 5,5 milyonluk bir hinterlanda hizmet sunuyor. Amacımız 2023 yılında tüm sağlık yatırımlarımızı tamamlayarak Bursa’yı Türkiye’nin en sağlık kenti yapmak” diye konuştu.

Güncelleme Tarihi:

 Hasan Özan  Bursa 

Bursa Gönüllü Kuruluşlar Platformu (BGKP) 286’ıncı olağan toplantısını Kardeşlik ve Dayanışma Vakfı (KARDAV) ile Osmangazi Sosyal Yardım Eğitim ve Kültür Gönüllüleri Derneği (OSDER) ev sahipliğinde gerçekleştirdi. Toplantının konuğu Bursa İl Sağlık Müdürü Özcan Akan oldu.

BGKP’nin, KARDAV ve OSDER ev sahipliğinde, Salon Perla’da gerçekleştirilen 286’ıncı toplantısına Bursa İl Sağlık Müdürü Özcan Akan, Geleneksel ve Tamamlayıcı Tıp Uygulama (GETAT) Merkezi sorumlusu ve Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi Başhekim Yardımcısı Uzman Dr. Mürsel Sali’nin yanı sıra platform üyesi STK’ların temsilcileri katıldı. Bursa İl Sağlık Müdürü Özcan Akan yaptığı konuşmada, “Bursa, çevre illerle birlikte 5,5 milyonluk bir hinterlanda hizmet sunuyor. Amacımız 2023 yılında tüm sağlık yatırımlarımızı tamamlayarak Bursa’yı Türkiye’nin en sağlık kenti yapmak” diye konuştu.

Yorumlara Git

Sarı şeytan Trump’tan Dünyayı ayağa kaldıran tehdit: Eğer bu olursa İran diye bir ülke kalmaz

Kongrede ortalık çok fena karıştı! Ahmet Davutoğlu’nu hiç bu kadar sinirli görmediniz

CHP'de ortalık yangın yeri! Kılıçdaroğlu, Özgür Özel'i görevden aldı!

Bakan müjdeyi verdi! İstanbul'da bir ilk olacak: TOKİ'den 15 bin kiralık konut!

Akit sapıkları 'hedef' aldı, rota değişti! Pedofili sapık LGBT gemisi Türkiye'ye gelemeyecek!