AKİT MENÜ

Dünya

Amerikalıların yarısı İran’la savaş bekliyor

Yapılan anket çalışmasına göre, ABD’li yetişkinlerin yüzde 51’i, ülkelerinin önümüzdeki birkaç sene içinde İran’la savaşa gireceğini düşünüyor.

Güncelleme Tarihi:

 Münübe Yılmaz 

ABD ve İran arasındaki gerilim günden güne artarken, Amerikalıların algısını ölçen önemli bir anket çalışması yapıldı. Reuters ile araştırma şirketi Ipsos’un açıkladığı anket, Amerikalıların, İran’ın ABD için güvenlik tehdidi olması konusunda geçtiğimiz yıla göre çok daha endişeli olduğunu ortaya koydu. 17-20 Mayıs tarihlerinde bin 7 yetişkinin katılımıyla yapılan ve sonuçları önceki gün açıklanan online ankete göre, ABD’li yetişkinlerin yüzde 51’i, ülkelerinin önümüzdeki birkaç sene içinde İran’la savaşa gireceğini düşünüyor. Ankete katılanların yüzde 53’ü İran’ı ya “ciddi” ya da “eli kulağında” bir tehdit olarak görmesine rağmen, yüzde 60 oranında bir çoğunluk ABD’nin İran’a bir saldırı düzenlemesine karşı çıkıyor. Ankete katılanların yüzde 49’u Trump’ın İran politikasını onaylamazken, yüzde 39’u destek veriyor.

Yorumlara Git

'Türkiye, İsrail için İran'dan çok daha büyük bir tehdit!'

Ankara’daki dev NATO zirvesi öncesi sıcak gelişme! Alayı birer birer paketlendi

Kendisini “Cumhur İttifakı Ocakları Genel Başkanı” olarak tanıtıp artistlik yapmıştı! O şaklabanın paketlenme anı ortaya çıktı

Defin krizi: Müslüman kadının cenazesi yakılarak külleri ateist mezarlığına defnedildi!

Ardahan'da korkutan deprem