Dünya
Evsizlerin üzerine alkol döküp ateşe verdi
Arjantin'de bir kişi, sokakta yatan evsizlerin üzerine alkol dökerek ateşe verdi. Olayı saldırganın arkadaşıysa cep telefonuyla görüntüledi.
This browser does not support the video element.
Olay, Arjantin’in başkenti Buenos Aires’te bulunan General Paz çevre yolunda meydana geldi. Saldırgan, çevre yolunun köprüsünün altında yatan evsizlerin üzerine alkol döktü ve ateşe verdi. Saldırganın arkadaşının cep telefonu ile kaydettiği görüntülerde, saldırganın uyuyan evsizlere yaklaşarak üzerlerine alkol döktüğü ve ateşe verdiği görüldü.
Soruşturma başlatıldı
Yerel medya, yaşanan olaya dair polisin inceleme başlattığını; saldırganın polis tarafından arandığını duyurdu. Olayda kimse yaralanmazken; evsizlerin General Paz çevre yolu etrafından uzaklaştıkları ve civarda uyumaya korktukları belirtildi.