AKİT MENÜ

Dünya

5 milyon kişi elektriksiz kaldı!

ABD'nin Ohio ve Indiana eyaletlerinde meydana gelen hortum ve şiddetli fırtına nedeniyle çok sayıda kişinin yaralandığı, 5 milyon kişinin elektriksiz kaldığı belirtildi.

Güncelleme Tarihi:

Ulusal Meteoroloji Servisi yaptığı açıklamada, hortum ve şiddetli fırtınanın Ohio ve Indiana eyaletlerinde etkili olduğunu ve bazı bölgelerde hasara yol açtığını duyurdu.

Ohio'nun Dayton kentini vuran hortum sonucu çok sayıda kişinin yaralandığı belirtildi.

5 milyon kişinin elektriksiz kaldı

Yetkililer, Ohio'da yaklaşık 5 milyon kişinin elektriksiz kaldığını kaydetti.

Celina, New Madison, Laura, Dayton ve Laurelville'de hasar tespit çalışmalarının yapılacağı ifade edildi.

Oklahoma'nın El Reno şehrinde hafta sonu etkili olan hortum ve şiddetli fırtına nedeniyle 2 kişi hayatını kaybetmişti.

CNN'de yer alan habere göre, kentte ciddi hasara neden olan hortumda 10'dan fazla kişinin kayıp veya yaralı olduğu açıklanmıştı.

Yorumlara Git

IBAN mağdurları ne olacak?

CENTCOM'dan Lübnan kararı! Mekanizma kurulacak

Almanya'dan itiraf gibi açıklama! Vizyonsuzlukları gözler önüne serildi

Koruyucusunun verdiği süre doldu! Sınırsız hareket edemeyecekler

ABD Başkanı Trump imzayı attı! Hedefleri dünyayı değiştirecek