AKİT MENÜ

Siyaset

Vatandaş başıboş köpeklerden şikayetçi

Bilecik’te son günler mahalle aralarında toplu olarak dolaşan başıboş köpeklerden şikayet ederken, "Sokağa çıkmaz hal geldik" dediler.

Bilecik’te son günler mahalle aralarında toplu olarak dolaşan başıboş köpeklerden şikayet ederken, "Sokağa çıkmaz hal geldik" dediler.


Bilecik’te başta Ertuğrulgazi Mahallesi Mahalle Konağı çevresi olmak üzere bir çok mahallede 8 ve 10’arlı gruplar halinde başıboş gezen köpekler vatandaşlarım tedirgin ediyor. Vatandaşlar köpeklerin çokluğunda sokağa çıkmaz hale geldiklerini belirterek, belediyeden başı boş köpeklerin toplanarak Bilecik Belediyesi Sokak Hayvanları Tedavi ve Rehabilitasyon Merkezinde bakıma alınmalarını istediler.

Yorumlara Git

Rüvşet paraları Veli’de toplanmış! Kasa Ağbaba

Barış Alper'in kaçırdığı pozisyon Azerbaycanlı spikeri çileden çıkardı

YKS'de yapay zekâyla kopya çekerken yakalandı! Savunması “pes” pes dedirtti

CHP’li Şile Belediyesi’ne bir operasyon daha! Çok sayıda gözaltı var

Cumhurbaşkanı Erdoğan ile Bakan Çiftçi’nin “Çorum” diyaloğu gündem oldu! Duyan, kahkahalara boğuldu