AKİT MENÜ

Siyaset

TBMM Genel Sekreterliği’nde bir çalışanda korona virüs testi pozitif çıktı

TBMM Genel Sekreterliği’nde bir çalışanda korona virüs testi pozitif çıktı.

TBMM Genel Sekreterliği’nde bir çalışanda korona virüs testi pozitif çıktı.


TBMM Başkanlığı’ndan konuya ilişkin açıklama yapıldı. Açıklamada şunlar kaydedildi:

“TBMM Genel Sekreterliği’nde bir çalışan geçtiğimiz hafta korona virüs testi pozitif çıkmış ve söz konusu personel Cuma gününden bu yana işe gelmemektedir. Ancak temas edenlerin de şüphe oluşturmaması açısından personel değişimi yapılmış. Genel Sekreterliğin karantinaya alınması söz konusu değildir.

Yorumlara Git

Rüvşet paraları Veli’de toplanmış! Kasa Ağbaba

Barış Alper'in kaçırdığı pozisyon Azerbaycanlı spikeri çileden çıkardı

YKS'de yapay zekâyla kopya çekerken yakalandı! Savunması “pes” pes dedirtti

CHP’li Şile Belediyesi’ne bir operasyon daha! Çok sayıda gözaltı var

Cumhurbaşkanı Erdoğan ile Bakan Çiftçi’nin “Çorum” diyaloğu gündem oldu! Duyan, kahkahalara boğuldu