AKİT MENÜ

Siyaset

İran Dışişleri Bakanı Zarif’ten ABD’ye tepki: “İran’ın adını kötüye kullanamazsınız"

İran Dışişleri Bakanı Muhammed Cevad Zarif, ABD’nin İran’ı karalamak için Birleşmiş Milletler’i ve Uluslararası Atom ve Enerji Kurumunu kullanmaması gerektiğini belirtti.

İran Dışişleri Bakanı Muhammed Cevad Zarif, ABD’nin İran’ı karalamak için Birleşmiş Milletler’i ve Uluslararası Atom ve Enerji Kurumunu kullanmaması gerektiğini belirtti.


İran Dışişleri Bakanı Muhammed Cevad Zarif, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda ABD hükümetine atıfta bulunarak, ABD’nin İran’ı karalamak için Birleşmiş Milletler’i ve Uluslararası Atom ve Enerji Kurumunu kullanmaması gerektiğini açıkladı. Zarif, yaptığı paylaşımda, “ABD İran ile krizi artırmak ve zorla diğerlerinin kendisini takip etmesini istemekte. Ancak Irak’taki terör saldırısı, Filistin ve Yemen’de işlediği cinayetler, BM ve uluslararası Atom ve Enerji Kurumunun 2231 sayılı kanunu çiğneyen bir ülke olarak İran’ın adını kötüye çıkartamaz” ifadelerini kullandı.

Yorumlara Git

CHP’li Şile Belediyesi’ne bir operasyon daha! Çok sayıda gözaltı var

Cumhurbaşkanı Erdoğan ile Bakan Çiftçi’nin “Çorum” diyaloğu gündem oldu! Duyan, kahkahalara boğuldu

Bakan Akın Gürlek duyurdu! 24 ilde yapılan operasyonlarda yüzlerce gözaltı var

Türkiye güne dev operasyonla uyandı! Tam 51 gözaltı var

Kalibaf Trump’ı yalanladı ve suçladı GDO’lu ABD