AKİT MENÜ

Gündem

Otomobilin içindeki kadını o halde gören polisi aradı!

Denizli'nin Pamukkale ilçesinde bir kişi, tartıştığı kadını tüfekle vurarak öldürdü. Polis otomobili emniyet otoparkına çekerek, inceleme yaptı.

Edinilen bilgiye göre, Denizli İl Emniyet Müdürlüğüne saat 15.00 sıralarında giden M.K., otomobilde yanında oturan bir kadını tüfekle öldürdüğünü söyledi. Katil zanlısını gözaltına alan polis ekipleri, aracın bırakıldığı Pamukkale ilçesi Zübeyde Hanım Caddesi'ne gitti.

Polis ekipleri, cinayette kullanılan silaha da el koydu. Park halindeki otomobilin yan koltuğunda kadının cesedini bulan polis ekipleri, ilk incelemenin ardından geniş çaplı inceleme yapılmak üzere cesetle birlikte otomobili emniyetin bahçesindeki otoparka çekti.

Emniyete çekilen araçta inceleme yapan polis ekipleri, Pınar A. olduğu öğrenilen ve katil zanlısı ile yakınlık derecesi henüz belli olmayan kadının av tüfeği ile vurulduğunu tespit etti.

Otomobilde araştırmalara başlayan ekipler araştırmalarını devam ettirirken savcılık olayla ilgili soruşturma başlattı. 

Yorumlara Git

Kırmızı alarm verilen İtalya'da tehlike büyüyor

"Naylon Nazmi" foncuların kucağında! Gazeteciler Cemiyeti meslek örgütü mü, yoksa Haçlı fonlarıyla dönen Saadet Kulübü mü!

İşgalci İsrail güney Suriye’de terör estiriyor! BM kritik Suriye raporunu açıklayarak barbarlığı ifşa etti!

Adalet Bakanlığı'ndan 81 ildeki mahkemelere genelge! Gürlek: Halk düşmanlarının gözünün yaşına bakmayın!

Siyonist katillerden Lübnan’da katliam çığırtkanlığı! Gözü dönen aşırı sağcı Bakan Ben-Gvir, barış mutabakatına karşı Netanyahu’yu kışkırttı!