AKİT MENÜ

Dünya

Arakanlıları öldüren askerler ödüllendirildi

Müslümanlara yönelik katliam politikasının güdüldüğü Myanmar'da yaklaşık 2 yıl önce 10 Rohingya Müslümanını öldüren 7 askerin, bir yıldan kısa bir sürede serbest bırakıldığı ortaya çıktı.

Güncelleme Tarihi:

 Münübe Yılmaz 

Müslüman nüfusa yönelik katliam ve tehcir politikasının soykırım boyutuna vardığı Myanmar’da yargı skandal bir karara imza attı. Ülkenin Arakan eyaletinde yaklaşık 2 yıl önce meydana gelen iç karışıklıkta 10 Rohingya Müslümanını öldürdükleri gerekçesiyle 10’ar sene hapis cezası alan 7 askerin, bir yıldan kısa bir sürede serbest bırakıldığı ortaya çıktı. Askerlerin geçtiğimiz kasım ayında tahliye edildiği belirtilirken, hapis cezasının katliamcı Myanmar ordusu tarafından kaldırıldığı öğrenildi. Bu arada, hapisteyken sürekli üst düzey ordu yetkilileri tarafından ziyaret edilen askerlere sigara ve içki temin edildiği, serbest bırakılan askerlerden birinin ise cezaevinden çıktığı ay orduda elit bir görev olan Savunma Hizmetleri Akademisi’ne atandığı kaydedildi.

Yorumlara Git

Büyük bomba patladı! Özgür Özel'den Ekrem İmamoğlu'na darbe!

Türkiye'de diri fay sayısı 485'ten 700'e yükseldi!

Ölümcül sıcak alarmı! Avrupa’yı kavuran hava dalgası Türkiye’ye de geliyor!

IBAN mağdurları ne olacak?

CENTCOM'dan Lübnan kararı! Mekanizma kurulacak